دانلود رمان

اهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ق.ظ

دانلود آهنگ امید بابا از تورج با لینک مستقیم از سایت نکس ...

mynextaraneh.com › خوانندگان فارسی › آرشیو حرف " تـ " › تورج
دانلود آهنگ امید بابا از تورج Download Ahange Omide Baba Az Touraj آهنگ قدیمی امید بابا از تورج ... یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله

اهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله - دانلود آهنگ عاشقانه با ...

downloadmusiclove.rozblog.com/post/424/اهنگ-یه-دونه-پسر-دارم-مثه-برگه-گله.html
۲۲ تیر ۱۳۹۵ - نتایج جستجو برای: دانلود آهنگ یه دونه پسر دارم افتخارمه . ... دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی به نام مثل تو نیست; دانلود آهنگ افشین فولادی بنام ...

آهنگ شاد تورج به نام یه دونه پسر دارم - دانلود آهنگ شاد - شادترین ها

shadtarinhaa.ir › نوشته‌ها › شادترین ها › شادترین های دهه 80
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - پدرام - نازکی مثل گل. 4. ساسی مانکن - ساقیا. 5 ... دانلود آهنگ جدید وشاد تورج به نام یه دونه پسر دارم با بالا ترین کیفیت. دانلود آهنگ با کیفیت 128.

دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله

www.download-ahang.ir/music-download.aspx?...اهنگ_یه_دونه_پسر_دارم_مثل_برگ...
Jul 30, 2016 - متن اهنگ امید بابا از تورج از سایت نکس ترانه. یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله یه دونه پسر دارم افتخارمه یه روزی تو این .

دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم افتخارمه

www.ahang0download.ir/music-download.aspx?q...اهنگ_یه_دونه_پسر_دارم...id...
Jul 30, 2016 - متن اهنگ امید بابا از تورج از سایت نکس ترانه. یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله یه دونه پسر دارم افتخارمه یه روزی تو این .

دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم از تورج

www.music-irani.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_یه_دونه_پسر_دارم_از...
دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم از تورج,دانلود اهنگ امید بابا از تورج,دانلود اهنگ یدونه پسر دارم,دانلود اهنگ یدونه پسر دارم افتخارمه,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله ...

دانلود اهنگ یدونه پسر دارم

www.download0ahang.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_یدونه_پسر_دارم...
دانلود اهنگ یدونه پسر دارم دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگه گله با کیفیت بالا و لینک مستقیم 75download/دانلود-اهنگ-یه-دونه-پسر-دارم-مثل-بر... Aug 25, 2016 ...

ناصر حاجی بگلو . آهنگ یه دونه پسر دارم . کاظم وثوقی - آپارات

www.aparat.com/v/hSdIV/ناصر_حاجی_بگلو_._آهنگ_یه_دونه_پسر_دارم_.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - استودیو 21 سبزوار-(پخش کرمانج خراسان)09153710499 کاری از استودیو 21 سبزوار کاظم وثوقی09153710499 ناصر حاجی بگلو . آهنگ یه دونه پسر ...
دانلود آهنگ تورج بنام امید بابا: یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله یه دونه پسر دارم افتخارمه یه روزی تو این دنیا یادگارمه یه دونه پسر دارم ...

اهنگ یه دونه پسر دارم

www.downloadeahang.ir/music-download.aspx?q=اهنگ_یه_دونه_پسر_دارم&id...
اهنگ یه دونه پسر دارم,اهنگ برای پسر,اهنگ یه پسر دارم,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم افتخارمه,دانلود اهنگ پسر از حمید طالب زاده ...

دانلود آهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله - خبر دونی

khabarduni.ir/search/?q=دانلود+آهنگ+یه+دونه+پسر+دارم+مثل+برگ+گله
نرم افزار PlayerPro به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند پخش کننده ای قدرتمند و توانمند در تلفن همراه اندرویدی خود داشته باشند. به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی ...

دانلود آهنگ امید بابا از تورج با لینک مستقیم از سایت ... - ...

nextaraneh.ir › خوانندگان فارسی › آرشیو حرف " تـ " › تورج
۲ روز پیش - متن آهنگ امید بابا از تورج از سایت نکس ترانه. یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله یه دونه پسر دارم افتخارمه یه روزی تو این ...

اهنگ یه پسر دارم

www.music-bank.ir/music-download.aspx?q=اهنگ_یه_پسر_دارم&id...
اهنگ یه پسر دارم,اهنگ برای پسر,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم افتخارمه,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم از تورج,دانلود اهنگ یه پسر دارم ...

ctfun/search/?qاهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله. ...

www.mehrnewz.ir/j.aspx?q.../?qاهنگ+یه+دونه+پسر+دارم+مثه+برگه+گله...
ctfun/search/?q اهنگ+یه+دونه+پسر+دارم+مثل+برگه+گله. ... ctfun/search/?qاهنگ+یه+دونه+پسر+دارم+مثه+برگه+گله. ... اهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله - دانلود اهنگ ...

یه دونه پسر دارم - پسری از بهشت - نی نی وبلاگ

masih_moghadas.niniweblog.com/post/44/یه-دونه-پسر-دارم.html
یه دونه پسر دارم مث برگ گله. روی شاخه ی عمرم مث یه بلبله. یه دونه پسر دارم افتخارمه. یه روزی تو این دنیا یادگارمه. یه دونه پسر دارم پهلوونمه. ماه شب چهارده تو آسمونمه.

یکی یه دونه پسربابا

www.kopolimopoli.niniweblog.com/
یکی یه دونه پسربابا - خاطرات شیرین محمدرضا - یکی یه دونه پسربابا. ... خوش آمدید. برگ یادگاری. یادگاری. تولد .... گل پسرم. گل مامان. خوشگل پسر. اینجا رفته بودیم پیش دکتر مهربونت .... خواهر کوچولوی روژان هم دقیقا مثل توبیحال بود ومریض شده بود .... آهنگ رنگین کمون رو می خونم داره حالم از هر چی پنگول و منگوله به هم می خوره اینقدر.

شعرهای کودکانه که واسه عسلم می خونم - عروسک ما

aroosake_ma.niniweblog.com/post/10/شعرهای-کودکانه-که-واسه-عسلم-می-خونم.html
نمی تونه کار کنه دونه ها رو بار کنه تو لونه انبار کنه. مورچه جونم تو ... باد اومد و داد کشید برگ درختا رو ریخت. باد اومد و ... کدوم گل؟ همون که رنگارنگه برای شاپرک ها یه خونه قشنگه. کدوم کدوم شاپرک؟ ... وایسا وایسا کارت دارم من خرگوش بی آزارم ... ک مثل کپل صحرا شده پر ز گل .... شاه بیاد با لشگرش شاهزاده ها دور و برش واسه پسر کوچیکترش.
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - آهنگ یه دونه پسر دارم مهدی احمد آبادی.۰۹۱۵۳۷۱۰۴۹۹. تاریخ انتشار : ۱۹:۱۴:۵۹, ۱۹ آبان ۱۳۹۴. مدت زمان : 4:35. گزارش تخلف - لینک دانلود. آهنگ یه دونه پسر ...
مثه زنگ زدنای وقت و بی وقت میلاد ، یا دعوای دیروز محمودی با مردم که مزاحم من نشن ، یا پیامای یه خط در میون سعید ... میدونی چیه به این نتیجه رسیدم پسر بچه مثبتا ...

farsi - بازخوردهای توصیفی وتشویقی

thicher.blogfa.com/post/38/بازخوردهای-توصیفی-وتشویقی
برف میاد دونه دونه پسرم (دخترم) درس می خونه ... ای گل توی کلاس زیبا هستی مثل یاس ... 28 - انتظار موفقیت بیشترتورا دارم . ... 1 - دانش آموز خوبم ( یا دختر و پسر خوبم ) شما موفق شده اید که … ... جملاتی که نباید آنها را در بازخوردهای توصیفی به کار برد : ... آنها را به صورت دفترچه ای در آورند و در آن بـرای هـر دانـش آمـوز تعدادی بـرگ در نظر ...

پیدا کردن نام آهنگ ! - گویا آی تی

www.gooyait.com/1388/07/02/پیدا-کردن-نام-آهنگ.html
۲ مهر ۱۳۸۸ - البته ما هنوز منتظر برنامه ای هستیم که بتوانیم نام آهنگ را به وسیله ی آن ... مربوط به آهنگ مثل آلبوم آن , ورژن های قبلی و نوازنده ی آن استفاده کنید.
۵۰ تا اهنگ خالی از داریوش دارم و ۵۰ تا هم کنسرت بسیار کمیاب صوتی. کلیپ: ۱-آینه۵:۵۶ .... که شهوت شه دوباره از سره ما لالایی دختره گل برگ شبنم. لالایی شاخه ی گل پوشه .... قصه گذشته های خوب من خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن. حالا باید سر رو زانوم ... هیچ رحمی نه برادر به برادر دارد هیچ شفقت رفته در راه پسر میبینم. پند حافظ بشنو ...

دفتر اشعار لعنت الله۱-آلبوم ما مرد نیستیم | مسعودMasoud ...

https://www.linkedin.com/.../دفتر-اشعار-لعنت-الله۱-آلبوم-ما-مرد-نیستیم-masoudم...
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - مثل اون دختری که پرده شو دوخته و اون که پول نداشت تو آتیش سوخته ... می گفت: اذون داره میگه مو تنم سیخ شده گفتم: می ترسی ترس به روحت میخ شده .... یه گل پژمرده با نامه یا با ده دقیقه صحبت ... مریم تو بنده واسه چند تا دونه امضا ..... پسر حاجی نبودیم که از شکم سیری بگیم چشا باز، تیز نگن یه وقت بی‌ غیرتیم

دانلود اهنگ یه پسر دارم شاه پسره

www.ahange-jadid.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_یه_پسر_دارم...پسره...
... نداره,دانلود اهنگ یه پسر دارم شاه پسره برای من تاج سره,متن اهنگ یه پسر دارم,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم افتخارمه,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله,دانلود اهنگ یه ...
هم درنگ -عکس بختیاری- آهنگ بختیاری - مریضم کرده تهنایی ☆✗✓☆ هم درنگ ... انشالله تصمیم داریم وبلاگمونه رونق بدیم مثه گذشته ها البته با نظرات و پیشنهادات ایسا ... کلیپ گل نازدارم از مهدی و چنتا کلیپ بختیاری دیه از همی خواننده خوش صدا منه ... اسفندیار خان، پسر ارشد حسینقلی‌خان ایلخانیمعروف به سردار اسعد اول، در سال ۱۲۲۳ ه.

گنجور » سعدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل ۴۳۷

https://ganjoor.net › سعدی › دیوان اشعار › غزلیات
و فکر می کنم به اثری که یه موسیقی ایرانی خوب داره توی آشنا کردن مردم با گنجینه ..... به عقیده شخصی من ، این هنر یک هنرمندی مثل استاد شجریان هست که با صدای ... استاد مهدی الهی قمشه ای و پسر ایشان دکتر حسین الهی قمشه ای اهل موزیک بودند و هستند. ... این غزل رو با صدای استاد ایرج و سه تار استاد عبادی در برنامه ۴۵۹ شاخه گل بشنوید.
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است. ... میلاد با سر سعادت دومین مظلوم اقا امام حسن مجتبی زاده زهرای والامقام پسر ... بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم شکفتنت… ... مثله تولد یک انسان، فوق انسان، که برای خانوده اش مثله یک ستاره، یک .... یه گل دارم فلفلیه! مثل ...
۵ اسفند ۱۳۹۲ - به چنددلیل:۱-اون پسر امکان داره اشخاص دیگری رو هم بهشون تجاوز کنه۲-خواهرتون تو ... ولی همین همسرم رو من عاشقشم دلم نمیاد از گل نازک تر بهش بگم چه کنم ..... پشت به من مثل موش چمباتمه زده پشت اثاثه با همون فومی که دستم بود یدونه محکم ...
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت ... مادر و آدم شدن و ساچمه پلو خوردن بسیار، شود هر پسر بی هنری مرد ..... سلام خدمت تمام دوستان گل خودم و عشق مهربون و نازنینم که خیلی دوستش دارم. .... بعد یه دفعه سرم رو کردم اونور و بر گردوندم و دیدم که یه دختر مثل ماه داره میاد طرفم. ... حالا کجا و زمانش کی باشه خداوند بزرگ می دونه.
فکر کن تو پارکی میبینی که یه اقا پسر داره با دوست دخترش گل میگه و گل می شنوه برو طرفش بگووو خجالت خوب چیزیه شماره .... 8- خواندن اشعار پر محتوا از قبیل: «پسرا شیرن مثل شمشیرن». ... آمار طرف پاکه و خانم از برگ گل پاک تره و قبلا با هیچکس دوست نبوده . ..... شش_ گوش دادن موسیقی بدون کلام .... 6- یه دونه تخم مرغ پیدا میکنن.

تکست کامل آهنگ های رپ فارسی (@hiphop__text) | Instagram ...

www.imgrum.org/user/hiphop__text/.../1384260865213568994_2089127018
تکست آهنگ " خرابم " از نوید ( آلبوم خشت ) ➖ متن کامل این آهنگ به همراه خود آهنگ در ... جلو ما رو نگیرهُ بعد بگه پولاتو بده من ، پسر نه اونقد پولدار شدیم بالای شهر پاسبون جلو ... این به اون در به دونه دونه موهای ژل زدت قسم از تو و هفت پشتت من یکی لاشخورترم ... زمان ایست داره لبا نیش داره هرکی باید فکر خود روانیش باشه یکی یه گوشه گل و ...

گلچین ترانه و شعر کودک

ahad-ghorbani.com/my_writings/Writings_in_Persian/.../Anthology_01.htm
اگر شعر به نظر شما نامناسب و یا پیام بدآموزنده دارد، لطفا نگارنده را راهنمائی کنید. با نگارنده .... خوبه از من یاد بگیری ببین دارم گل می کشم. مداد زرد من ... بازی چه خوبه با بچه های خوب بازی می کنم با یه دونه توپ چون پرت ... می خوره برگ کاهو می پره مثل آهو ...

همای رحمت - قصه حسن کچل

zahed1360.blogfa.com/post-30.aspx
بچه ها بازی می کردن تو کوچه ، جوم جومک برگ خزون حمومک مورچه داره بازی ِ مَرد ِخدا ، کو ... اگه سرخاب سفید آب رو لُپ دخترا نبود ، لُپ دخترا مثه گل انار گلی مُلی بود سُفره ها گر همه ... ولی شبها تو خونه حالی داشت ، حالی میکرد ، واسه اهل خونه آهنگ حال دار می زد عدس پلو ... جالیزا سبز شدن بوته شدن صیفی دادن اما یه دونه مو، رو سرِ حسن کچل سبز نشد

***ترانه های کودکان***2 - شعر

taranehaykoodakan2.blogfa.com/cat-2.aspx
گنجشک و پنبه دونه پنجشنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۲ 14:23. گنجشک و پنبه دونه. گنجشکه توی لونه. چی داشت؟یه پنبه دونه. دید که هوا شده سرد ... فصل ِزمستون. دارم می لرزم. مثل گیاه ِ. خشک ِ بیابون. باید بپوشم. کلاه و پالتو ... عطر یک باغ گل داشت .... دست به کمر. وایساد و گفت آهای پسر! ... جم جمک برگ خزون یکشنبه دهم مرداد ۱۳۸۹ 23:6.

***تبادل شعرهای مهد کودک***هرکس کودک مهد کودکی داره لطفا ...

www.ninisite.com/.../تبادل-شعرهای-مهد-کودکهرکس-کودک-مهد-کودکی-داره-لطفا-بیاید...
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ***تبادل شعرهای مهد کودک***هرکس کودک مهد کودکی داره لطفا بیاید اینجا ... اول هر ماه هم مربیشون چند برگه به عنوان واحد کار میده که برای والدین .... مثل پلنگ و شیرو گرگ**** بعضی کوچک بعضی بزرگ ... سه شنبه ها بنفشه گل بنفشه خندید .... مهد هم داره، اونجا دیدم بچه ها جدیدترین موسیقی ها و شعرایی که تو مهدای امریکا ...
۸ مهر ۱۳۹۴ - 2) به مناسبت آغاز سال تحصیلی (جشن شکوفه‌ها) با حضور عمو دانیال جشنی به یاد ماندنی در مهدکودک خواهیم داشت. ... اسکیت - زبان ترمیک - شطرنج - موسیقی ... کتری آب جوشم قل قل دارم می‌جوشم ... برگ خش خش میکنه باد هوهو میکنه ... (می‌رویم ما مهدمان مثل گل رنگ به رنگ)2 بار. *** ... پسر خوب≠پسر بد, bad girl≠good boy ...

خوش آمدید به وبلاگم

afg-rohollah.mihanblog.com/
۵- اون چیه که خیلی تیغ داره ولی نه ساقه، نه برگ و نه ریشه داره؟ ... ۹- آن چیست که نه دست دارد و نه پا، در همه جای زمین است و نمی رود به هیچ جا؟ .... 91- از اون بالا میاد یه گله دختر. ... 101- آن چیست که من یکی دارم تو دو تا داری شاه سه تا و پسر پادشاه نه تا؟ .... اگه از شنیدن این کلمه اول و آخر آهنگ ، اونم با صدایی گوش خراش متنفری ، لایکو بنواززززز ...

ضرب‌المثل‌های آذربایجانی - ویکی‌گفتاورد

https://fa.wikiquote.org/wiki/ضرب‌المثل‌های_آذربایجانی
«برگه سیب هم هرچند برگه هست ولی برگه زرد آلو از آن به مراتب بهتر است» ... «پسر دنباله رو پدر میشود». .... «آدم ده تا نون خور داشته باشه ولی یه دونه غر زن نه»! .... (عوض عوض داره گله نداره) ... «مثل ترسیدن جن از آهن می ترسد(کنایه از آدم ترسو است)».

آهنگ پیشواز

www.driftking.blogfa.com/
آهنگ پیشواز - آهنگ پیشواز. ... ی زحمت براتون دارم اگ میشه بی زحمت برین به ... ٢٢١١١٠٦ دونه دونه 89 ...... گفتی گل را دوست داری ولی اونو از شاخه جدا می کنی ... به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم ..... داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره و زیرش ...
یک روز مافوق به زیر دستش می گه تا ساعت 12 شب این برگه جریمه رو تموم کن . اونم تمام بر .... مثل گل صد برگ شکوفــا شده ای / چون مـــاه چهار ده شکوفا شده ای. در آینـه ی ...
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - اونا دم خونت به امید گنج در زدن اونایی که تو رو واسه خودت بخوان پنج درصدن. ... ⬜⬛٢٢جولای⬛⬜ من یه پرندم⬜ آرزو دارم⬜تو لایکم کنی⬜ ۷ ماه پیش ... اتیش عشقت مهرابو خاکستر کرده ببین پسر این سینه کوه درد : مهراب .... دونه دونه نگاه تو من و میخونه. ... که مثل گل میشکوفه فقط با نگاه کردن بهش باعث اشکهام میشه و آهنگ ...
نه حق داری گله کنی ! . چون دیگه به تو “هیچ ربطی” نداره . بادیدن بعضی صحنه ها فقط خرد می شی ! یه صحنه مثلِ این . . . اگه پسر باشی موهات می ریزه. اگه دختر ... موسیقــی آرام گوش میدهــم ! .... که می دونه دوسش داری اما… .... بزرگترین درد دنیا اینه که ببینی اونی که تا دیروز درداتو میکشیده داره درد میکشه… ...... بودم برگه رو همون جاپاره کنم…

meteor - متن آهنگهای صادق و حصین

meteorshahab.blogfa.com/category/1
meteor - متن آهنگهای صادق و حصین - ... گل شالیز فصلای سردیم. مثل ما تو نسلای بعد ... اگه مثه برگ زردم. اگه پاییزم و ... بدونین بگیرین خداست یه دونه. ههههع ... از وقتی رفتی من دارم لا فیلترا میخوابم / الحق که سختی مشتی من یه خورده بی اراده ام یه بی اراده اما .... یه چیزی بم میگه پسر واقع بین باش خودتی و خدات پس واقعی باش تو نداری ...

نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود!

www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ - به محض اینکه می شنون یه پسر داره ازدواج میکنه اولین سوالی که همه می ..... شده گریه و گله کردن از خداوند احمد جان من هم مثل شما به همه خوشگلا حسودیم میشه ...
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - مشتی من تنها اومدم ولی تو انگار یه گله آدم با خودت جمع کردی. شرو ور نگو الان که چی مثلا ... همتون مثل اسطوره داغونتون مفت برین چی گفتی شاهرخ یقش کن شاهرخ یقه ش کن ... گل پسر اینقدر زخم رو تنم هست که هرجا دست بزنی پوست تنم سفته ... مفت بری کردن تو کوچه ها مهراب داداشم نمیتونن نمیذارم تا عمر دارم خودم باهاشم.

متن تمام آهنگ های یاس / همراه عکس های جدید

musicbambo.org/1393/11/متن-آهنگ-یاس-عکس/
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - متن آهنگ به خاطر من یاس. نگاهی عمیق به ... این دفعه منم که دارم شما رو نصیحت میکنم من یه مردم که دارم .... میمونی تکُ و تنها با یک دنیا گِله / یه روح تو زندون با بدنی که وِله ... دختر پسر سرمستِ ا*گَُلَن / تا دردُ در هرلحظه حل کنن ... مثلِ برگُ علفهای خشکمو / که له شدم با قدم های محکم ..... کسی چه می دونه که یه روزی که نداره پول دوا

واسونک - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › فرهنگی و هنری › ادبیات و شعر
۳۱ فروردین ۱۳۸۷ - خواندن این ترانه‌ها بیشتر به عهده زنهاست که همراه با خواندن واسونک کِل می زنند. ... هر که بِشِه زَن کاکام مثلِ گُل می بوسَمِش ... می خَریدی توپِ مَخمَل، مرواریدِ دونه نِشون ... از خدا یه وایه دارم تو بشینی روی جا. تو بشینی روی جا و مَن کُنَم شُکرِ خدا. ٭٭٭. دست به دستبندِ زری و قرص زَر تو پسری ... ای هَماروس، ای هَماروس بَرگِ نعنا چادُرِت.

دغدغـــــه های آرام

ma-stay.blogfa.com/1394/10
میشــِـهـ بشینــی پیشــَــم و یه شـــعــر برآم بخونـــــــی. امشــَـــب یکــم تنها ... چقدر خوبــه که حــس کنی با تمام وجـــود دوسش داری و دوســِــت داره ... چقــَــدر خوبــه که یه نفــر با یه قلــب بزرگـــــــ مثلِ دریــآ و نازکــــ مثلِ برگــِــ گــُــل ... عکس های عاشقانه دختر پسر – گالری تصاویر عاشقانه بوس و بغل دختر پسر ... کی مثلِ خودت اینو می دونــِــه؟

متن آهنگ های اشکان فدائی - Arash And Soroush

www.arash-soroush.loxblog.com/page/Fadaei_Lyrics
متن آهنگ های اشکان فدائی - ... یا پسر گوگوش با خالکوبی پی‌ رپ‌بازی‌ یعنی‌ سر خلخالی رو تن زن سارکوزی ... گل رو میچینی یا به خاک کارت تشویق میدی ها؟؛ بپرس از .... زمین داره مرد کم مثل حسین و مسیح قصدم ارشاد ... دو تا تخم و یه دونه گل ؛[همخوان]؛
همیشه هم یه حکمت داره که کسی نمی دونه. گله از حکمت و خدا نیست گله از اینه که خدا میتونه اونایی که همو میخوان ... دلم هم مثل عروسک ساده بود دل به دلش باخت. گله و ..... به جز این شـــــــــعر ناسازم نمونده هیچ آهنـــــــگی تو هســـــــتی شعر و آهنگم اگر چه خــــــیلی کم رنگی ...... پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری.
  • علی عبدالهی