دانلود رمان

اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ق.ظ

اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم

musictob.rzb.h5h.ir/post563211.html
Nov 18, 2016 - دانلوداهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم … ... آن را به مرد داد و گفت: "وقتی به سامرا رسیدم ، زمانی که دورم شلوغ بود بیا ، پرخاش کن و ادعا کن .

دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم

www.music-ahang.ir/music-download.aspx?...اهنگ_دورم_زدی_ولی_باز_دور_سرت_می...
دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم,دانلود اهنگ جدید دیونیک دورم زدی,دانلود اهنگ دورم زدی از گروه دیونیک,دانلود اهنگ دورم زدی از دیونیک,گروه دیونیک دورم زدی.

اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - دانلود آهنگ عاشقانه با ...

downloadmusiclove.rozblog.com/post/.../اهنگ-دورم-زدی-ولی-باز-دور-سرت-میگردم.ht...
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - خبر ایرونی iruni.ir/search/?q...اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم Translate this page عکاس ...

دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم دیونیک

faznaz.com/دورم-زدی-ولی-باز-دور-سرت-میگردم-دیونیک.html
دانلوداهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم از دیونیک | شیک … new-file.shiektarinha.ir/…/دانلوداهنگ+دیونیک+دورم+ز… Translate this page. آن را به مرد داد و ...

دانلود آهنگ دیونیک بنام دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - کوپه

www.koupeh.com/.../دانلود-آهنگ-دیونیک-بنام-دورم-زدی-ولی-باز-دور-سرت-میگردم
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حس بد دانلود آهنگ جدید حس بد از علیرضا روزگار با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین Download New Music Alireza Roozegar ...

دانلود آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - کوپه

www.koupeh.com/search/دانلود-آهنگ-دورم-زدی-ولی-باز-دور-سرت-میگردم
دانلود آهنگ جدید پدر از نیما علامه با کیفیت مستقیمدانلود آهنگ جدید پدر از نیما علامه با کیفیت مستقیم آهنگ جدید نیما علامه بنام پدر با لینک مستقیم همراه با پخش ...

دانلودآهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم

www.rahekhob.ir/ch/دانلودآهنگ_دیونیک_دورم_زدی_ولی_باز_دور_سرت_میگردم
دانلود موزیک ویدئوی جدید مرتضی محمدزاده بنام" دور سرت میگردم " · دانلود آهنگ "از تو دورم" از آلبوم "از تو دورم" فریدون آسرایی · دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام ...

دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم دیونیک - دانلود و نمایش ویدیو

www.airvideo.ir/search/دورم_زدی_ولی_باز_دور_سرت_میگردم_دیونیک
دانلود سیامک عباسی عشق دور ( فیلم ) · دانلود ((دنبال تو میگردم)) ... دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم دیونیک. دانلود آهنگ "از تو دورم" از آلبوم "از تو دورم" فریدون آسرایی.

دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=دانلود+اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم
عکاس خونه/ ارسالی از اروین لایک "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود ...

دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - خبر دونی

khabarduni.ir/search/?q=دانلود+اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم
دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم. آهنگ ها از تلگرام بر روی ... حالا نوبت به ذخیره ی اهنگ از تلگرام بر روی آیفون و آیپد شماست. 2- پس از نصب دو برنامه ی بالا ...

اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - پاندا رسا

www.pandarasa.ir/Tags?search=اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم
انلود اهنگ خارجی که در فیلم ناردون در ماشین مهران غفوریان پخش شد...انلود اهنگ خارجی در فیلم ناردون,اسم آهنگ خارجی فیلم ناردون,دانلود اهنگ تکنو فیلم ناردون,دانلود آهن.

دانلوداهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم | شیک ...

ketabmob.shiktarinha.xyz/.../دانلوداهنگ+دیونیک+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم...
متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حس بد چه حس بدیه از عشقت جدا شیچقد سخته تنهات بذاره نباشینباشی کنارش که بازم بخندیکه یادت بره باز درا رو ببندینمی دونم ...

دانلودآهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - رهتا

www.rahta.com/q/دانلودآهنگ_دیونیک_دورم_زدی_ولی_باز_دور_سرت_میگردم
دانلود آهنگ جدید حسین تهی - تا ازم دور شدی · در صورت پیروزی در همه پرسی به حزب عدالت و توسعه باز میگردم. صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حریت، رجب ...

اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم | بیسترینها

bharnarenje.bistarinha.xyz/.../اهنگ%20دورم%20زدی%20ولی%20باز%20دور%20سرت%2...
اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم indexwar.ir/اهنگ-دورم-زدی-ولی-باز-دور-سرت-میگردم/ Translate this page. Sep 4, 2016 - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. – دانلود اهنگ دورم زدی ...

اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم | شیک ترین ها

moderoz95.shiektarinha.xyz/list/اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم.html
دور دور .ﺩﻭﺭﻡ ﺩﻭﺭ ﻣﻦ ﺩﻭﺭﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﺷﯿﻪ ﻫﺎ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻣﺎﻧﺪ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﯾﺪ ﺍﻧﻬﺪﺍﻡ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺸﻨﺪ ﺭﺍ ... با لینک مستقیم + متن ترانه + پخش انلاین+ کد پخش انلاین اهنگ در وبلاگ - سایت

دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم ترسم از نبودته درمون درد | ...

iranfilm07.shiektarinha.ir/.../دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم+ترسم+از+نبودته+د...
متن آهنگ جدید محمد بیباک به نام اضافی اضافی رو مغزم مثل یه تیکه لخته خون من کارم دور از هر ادمی پرسه بود حرف زدی گوش نمیکردم میدادم سر تکون با تو گذشت بد ...

دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم گروه دیونیک - 3 - ...

music0402-bsky.blogreader.biz/.../دانلود+اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم...
در بین این اهنگ ها که از تمامی خوانندگانی که در وصف مادر ... زیبا با نام هوس باز از خواننده جوان کشورمان مسعود صادقلوو تنظیم شده توسط یکی از بهترین تنظیم کننده های ...

دانلود آهنگ دورم زدی از دیونیک - ستاد

mahyat.rzb.3tad.xyz/view472335.html
Sep 4, 2016 - دانلودآهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم … یک پایگاه خبری تحلیلی دلایل جذابیت شهر ساحلی سرت لیبی برای گروه تروریستی داعش و .

چشماتت میبندم دور سرت میگردم - بازنشر مطالب علمی , ...

namnaak.xyz/چشماتت+میبندم+دور+سرت+میگردم
اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردمindexwar.ir/اهنگ-دورم-زدی-ولی-باز-دور-سرت...اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم ... Dalikon دانلود آهنگ جازمین چشماتو میبندم دور ...

دانلود اهنگ جدید دیونیک دورم زدی

www.music-irani.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_جدید...دورم_زدی&id...
دانلود اهنگ جدید دیونیک دورم زدی,دانلود اهنگ دورم زدی از گروه دیونیک,دانلود اهنگ دیونیک دورم زدی,دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم,گروه دیونیک دورم زدی,دورم ...

دانلود آلبوم جدید بهزاد لیتو به نام خاکستری

www.shirazsong.org/دانلود-آلبوم-جدید-بهزاد-لیتو-به-نام-خاک/
۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ننداز تقصیر من // وقتی آدما دورم داشتن اون تأثیر بد آره با من بودن بود برات یه ... حرفاتو راست میگی ولی وقتی میخوام برم باز میگی : کروس: .... ببین موده منم آروم اینا صورتاشون فرشتست و // غول بدناشون میشه دوز من رد دور سرم ... گفتی زدی چشمات ریزه خماره // گفتم میدونی « سیجل » معمولی نیستش خب آره ولی منی که ...

اهنگ دیونیک دورم زدی

www.music-persian.ir/music-download.aspx?q=اهنگ_دیونیک_دورم_زدی&id...
اهنگ دیونیک دورم زدی,دانلود اهنگ دیونیک دورم زدی,دانلود اهنگ دورم زدی از گروه دیونیک,دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم,دانلود اهنگ جدید دیونیک دورم زدی,گروه ...

نجواهای یک بغض لبریز

www.915915.blogfa.com/
ولی نرو. از : مهدی فرجی ============== توی شیرینی ، تو اول ، قند دوم می شود مزه سوهان اعلا .... زندگی آهنگ زیبای النگوهای توست خوش به حال من ... از تو تا دورم دلم انگار شاعر می‌شود باز می‌پرسی: چه‌طور این‌گونه شاعر شد دلت؟ تو دلت را ..... من از شکستی سنگین باز می گردم، جایی که واژه ..... اصلا فدای سرت ، قضا و بلا بود از سرت دور شد .

گنجور » ابوسعید ابوالخیر » رباعیات

https://ganjoor.net/abusaeed/robaee-aa/
رباعی شماره ۲۹: گه میگردم بر آتش هجر کباب. رباعی شماره ۳۰: در ... رباعی شماره ۹۸: دور از تو فضای دهر بر من تنگست. رباعی شماره ۹۹: ... رباعی شماره ۱۱۱: شب آمد و باز رفتم اندر غم دوست .... رباعی شماره ۳۱۱: پیریم ولی چو عشق را ساز آید ... رباعی شماره ۳۹۳: دستی که زدی به ناز در زلف تو چنگ .... رباعی شماره ۵۷۰: دورم اگر از سعادت خدمت تو.

چشماتو میبندم دور تو میگردم تو دستمه دستات موزیک ویدیو با ...

persian-text.xyz/چشماتو+میبندم+دور+تو+میگردم+تو+دستمه+دستات+موزیک+ویدیو+...
... دانلوداهنگ دستای توداریوش دانلودآهنگ سواوهمنده پیت بل ماهامبی نایر آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم دانلود اهنگ دست سرنوشت - روانیان اهنگ دورم زدی ولی باز دور ...

دانلود اهنگ دورم زدی از دیونیک

www.ahang-download.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_دورم_زدی_از...id...
دانلود اهنگ دورم زدی از دیونیک,دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم,دانلود اهنگ دورم زدی از گروه دیونیک,گروه دیونیک دورم زدی,دانلود اهنگ جدید دیونیک دورم زدی ...

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون - وایو موزیک | ...

www.vaiomusic.org › دانلود اهنگ
۱۴ تیر ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون ... Download music Masoud Saeedi – Ba Man Bemoon ... نباشی من نمیخوام حتی این دم و باز دم… .... من که از تو بدی ندیدم ابجی ابهام جونم ولی اسممو نیاوردی اشکال نداره .... و قشنگترین شعرا چیزی دیگه ای ندیدم اخه چرا این فکرا به سرت میزنه .vay ..... زدی شیکستی حرمت و…
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - از اینکه روبروی مانیتور موهامو شلخته بریزم دورم تا کسی ... یکی که حتی وقتی سرم داد می زنه و من ساکت میشم بگه چرا ساکتی؟ ... تو زجر منو نابودی منو تموم شدن منو با چشای باز واستادی تماشا کردی. .... مطمئنم یادت نیس ولی وقتی بهت گفتم میخوام اسم پسرمو بذارم عرشیا .... تو بودی که بعد از چند روز بهم زنگ زدی.
ولی تعطیل نیست، تا وقتی که من نفس می کشم، همین جا خواهم نوشت! ... پی نوشت 10:نبودنت، نقشه خانه را عوض کرده است/ و هر چه می گردم/ آن گوشه ی دیوانه ... پی نوشت 12: در دکانِ همه باده فروشان تخته است/ آن که باز است همیشه، در مِی خانه ی توست/ شهریار. پی نوشت 13: هر که را دور کنی، دور و برت می آید/ از محبت چه بلاها به سرت می آید/ تا که ...

ویدیو های غمگین - آپارات

www.aparat.com/Grave/غمگین
از فریب انسانها دلگیر نشو/// اینا رو زمینی زندگی میکنن که روزی یه بار خودشو دور میزنه. نمایش اطلاعات کانال بستن اطلاعات کانال. از فریب انسانها دلگیر نشو/// اینا ...

عــــاشــــقــــانــــه - تیکه دار

tearmajnoon.blogfa.com/tag/تیکه-دار
ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻡ ، ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﻣﯽﮔﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧﺶ ﺩﻫﻢ ﻭ ﺑﮕﻮﯾﻢ : ﻣﺜﻞ ﺍﻭ ﻧﺒﺎﺵ … ... بی معرفت نیستم ولی مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردنه منه نمیشم حتی اگه روزی هزار ... منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه ! ... از سرم که بیفتی ، دست و پای غرورت خواهد شکست ! ... که وقتی دورم میزنی ... وقتی با دیگری سخن می گویی برایم سه نت دارد آهنگ کلامت :

ღ ღ تتلیتی

amirtatalo-s.blogfa.com/author/amirtatalo-s
یه دفعه دیگه بگو بگو که بر میگردم…بگو بگو بگو ... تو دورم زدی خواستی دورت نگردم. بازم شوری اشک و ... باز دور پنجره قفس کشیدم ، دوباره عطرت و نفس کشیدم ... بزودی این اهنگ میاد.... تاریخ ..... دعام پشت سرت هست ولی دل بی تو می گیره. قلبم می ...

حرفهای نگفته ام با تو

baharhaghshenas.blogfa.com/
حک میکنی ذهن مرا در خود ؛تا باز هم با من بیامیزی. حسی شبیه من ... گم میشوم در رفتنت از دور ؛در طعم تلخ پاکتی سیگار .... به سرم می زند تمامش کنم ... دارم از پا می افتم بگیرم ، هی نگو دور دورم من از تو ... بوی گندم وسیب می پیچید؛من ولی عاشقانه ام کم بود ... هرشب تمام شهرخاموش اند،اینجا به دنبال چه میگردم ..... تو که لبخند به لب تکیه زدی.
۲۱ آذر ۱۳۹۲ - 100+پست - ‏79 نویسنده
سلووووووووووووووم بچه ها ازتون میخوام که یه تیکه از اهنگی رو که دوس ... گلوم میسوزه از عشقت عشقی که مثل زهره ولی بی عشقتو هر دم خنده با لب های من .... یجوری زدی دل من شکستی .... چقدر امشب تو سکوتم کوچه باز عطر ِ تو داره .... از دور میبینمش مجبور میشم بچرخونم رومو ازش رد شم , ... تو را میری اهسته من پشت سرت هستم,
می‌شود هر تار مو یک «شب» ولی یک روسری. ایــن همه شب را چطوری در ... شعر آنی ست که دور لب تو می گردد. شاعری لذت خوبی ... باز بوی خوش تو رونق عطاری هاست ... من سرم بر شانه ات؟... یا تو سرت .... شور و شوقم را از آوازی که می خوانم بپرس ... با من از بازی گرگم به هوا حرف زدی .... از تو دورم که اندکم، اما ..... تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن.
سکوت، در خود گریه دارد ولی گریه، با خود سکوتی ندارد. .... غم های دلش حواله می شود به سوی حرم شما، عقده های دلش باز می شود در آن صحن، دلش آرام می گیرد. .... ﺁﻫﻨﮓ ﺑﺎﺭ ﺩﻫﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺷﺪ ... ای ستاره ها که از جهان دور .... به دنبال چه می گردم شب و روز ..... بعضی وقت ها که بالای سرم را به امیدی نگاه می کنم می گویم کجاست آن خدایی که زمین را رام کرده برای من؟

دانلود آهنگ ریسک از زانیار خسروی

musicbambo.org/1393/03/دانلود-آهنگ-ریسک-از-زانیار-خسروی/
۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی زانیار خسروی به نام ریسک ترانه: زانیار خسروی ... مثل پروانه میگردم دور سرت. که همه ببینن و برن از دور ... که تو رو دیدم پرید عقل از سرم. به جز تو دیگه من ... ولی من مهمون دل گرمت شم. آخه دیگه مثل تو ...
۲۵ تیر ۱۳۹۱ - اونجا که عکس چشمات افتاده از راه دور بخوای نخوای فقط ... حقیقت پیش رومون بود ولی باور نمیکردیم همینه روز .... تاج سرم بودی خبر نداشتی سایه به ... پر زدی و ندیدی بال سفر نداشتم گفتی رها .... بارون که می باره باز یاد تو می افتم از غم منو غم ... حال من خوبه با عشقت گر چه دورم از وصالت ..... اگه یادم باشی زود بر می گردم

متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com

www.lord-2013.blogfa.com/category/34
آره همونیه که گفته بوده میری دکش کنی و بر میگردی. حالا که جای من ... هوا تو از سرم بیرون نکردم*****تو تنها حسرت من رو زمینی یه چیزایی رو تا .... این راه دورم، خبر از دل من که نداره. Mehrshad ... متن ترانه دور آخر از محسن چاوشی. هر روز عمرم از ..... میون عشق و هوس، زدی تو ساز دل یه نفس ... باز خیسه چشام ولی نمیخوام بسوزه دلتو برام. بدون تو ...
ریتم : 4/4. تغییر گام آهنگ ... من که پشتم به خودت گرمه و باز هرچی این راهو میام نمیرسم. Dm C Bb Am C Gm ... یه کمی کلاه رفته سرم ولی تو رو از رو میبرم. C Em ... راحت باش دورم از تو و دنیایه تو. A ... روزای سخته نبودن با تو، دور نبودنت و خط کشیدم ... من باعث و بانیش ام دنبال کی میگردم. Bm F#m .... اگه یه روز ورق زدی دفتر خاطراتتو .

متن همه آهنگ های زانیار خسروی | ترانه یاب

taraneyab.com/tag/متن-همه-آهنگ-های-زانیار-خسروی/
HomePosts Tagged "متن همه آهنگ های زانیار خسروی" ... مثل پروانه می گردم دور سرت که همه ببینن و برن از دور و ... عکست رو به روم و اینجا باز جات خالیه به عکست زل ... ولی بیا تو خوابم با من حرف بزن. ادامه مطلب ... زدی دستی دستی ... بیای یه شبه دورم کنی.
۳ آبان ۱۳۹۴ - دانلود آهنگ یادگاری (غمگینم) از رضا صادقی · دانلود آهنگ یه نفر ... دنبال چیزی همش می گردم. به کی بگم ... دلنگرونم دورم و خسته ام از همه. تنها رفیقم ... وقتی که دور و برت نیست یه رفیق بی شیله پیله. نفست سم ... غمو تو بغل گرفتی ولی باز نمی گی برگرد. مگه تو همون ... دست دلم رو پس زدی ... سرم رو میذاشتم روی شونه هات.
رسوا شدم عزیزم میگم تو خوبیو باز رسوات نمیکنم پیدات نمیکنم ... باشم که باشه شبیه خودم ولی حیف که دیگ غریبه شده ومن پرشده ازغریبه دورم ... چرا دور شدی ازمن ... متن آهنگ شبیهِ تورو ندیدم که بهم بگه عزیزم ولی ته قصه بره و بده فریبم ... شهریم که مسخرم میکردی صدام رو مخته اینروزا هر طرف میگردی ..... رسیدی ندونسته زخمم زدی

علیرضا آذر – چکامه

https://xakameh.com/شعر/شاعران/شاعران-معاصر/علیرضا-آذر/
در نمایی خفه از پنجره پشت سرم. سیزده را همه عالم به ... از من و عاقبت و هستی من دور شدی ... و تو فریاد زدی باز که برخواهم گشت. پشت سر ... ما دو آرایش جنگیم ولی پشت به هم هیچ رزمی ... از کدامین در جادو به تو بر می گردم ؟ .... مثل سیگار تمامم کن و دورم انداز.

تکست کامل آهنگ های رپ فارسی (@hiphop__text) | Instagram ...

www.imgrum.org/user/hiphop__text/.../1434275206457107188_2089127018
تکست : داشی آدرسو اشتباه اومدی تو سیر شدی ولی ما با اشتها اومدیم په بکش بیرون ... عاشقه مهرای لای پاسپورت یکی میگیره یکی میگه چی میگه باز آه یکی تیتیشه .... اما خستم درا بستست رسیدم به نقطۀ جوش میخوام برم به یه نقطۀ دور که نخورم غصۀ ... میخوانم واسه خاکی بودنم فکر خدافظی از این رپ لعنتی میزنه گاهی تو سرم کلافم با ...
زدی به قصد کُشت ، ... اما باز دوباره به جای اینکه به حرفام گوش کنه کنایه زدنش رو شروع کرد نمی دونم چرا نمی خواد بفهمه دوسش دارم ... ولی خوب بعضی وقتا هم شده که دیگه کنترلم رو از دست دادم و یه چیزی گفتم. ... دستهایم همچنان بر سرم ! ... و فقط این من هستم که در بین فرسوده می گردم از رنج ... شهری دور من مانده‌ام به انتظار هر لحظه که میآیی،در.

اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483618&showall=yes
۱۲ آذر ۱۳۸۷ - بی تومهتاب شبی باز ازان کوچه گذشتم ... بنشین تاج سرم ... این آهنگ یادش بخیر ما که راهنمایی بودیم گیر به آهنگهای دلکش داده بودیم! .... تو به من سنگ زدی من نه رمیدم، نه گسستم” .... کیانا این شعر رو شنیده بود ولی من بار اولم بود که گوشش میدادم ولی یه مدت ... هر کسی کو دور ماند از اصل خویش بازجوید روزگار وصل خویش.

اشعار مهدی فرجی - پس لرزه های غزل

paslarzehayeghazal.persianblog.ir/page/13
سوسو زدی و من به هوای تو آمدم پس حقّم این نبود ..... فقط یک ریــز می گـــــردد جهــــان دور سرم یعنـــی. تو را از من جدا ... نمک دارم، ولی این نیست آن شوری که می خواهی. پَری ها سهم .... خواستی دورم کن از پیشت‌، مدالم را نگیر .... بر شانه هایت باز دنبال چه میگردی؟
آن که کوشید ولی حیف به انسان نرسید. آنکه تصمیم ... گاهی آهنگِ زلیخاست در آشوبِ دهان با چه سمع و ... ما که هستیم تو دنبال چه میگردی باز؟ ماشه ات را ..... دور تا دورم ابرمشکوکی است. جبهه های ... تو در ابعاد من جوانه زدی .... به سَرم می زند این مرتبه حتما بپرم.
با اینکه آبی نیس ولی کوسه داره توش // گرسنه آرزوشون اینه بزنن یه گاز به گوشت زاخار اینجا ... زاخار نمیتونی تو بیای از اون دور الکی دستتو تکون نده ... تهران منه ، زاخار کارتو ادامه نده // فقط با صدای منه ، باز میشه باش پلکای همه ... مگه تنت میخاره انگاری ترا زدی .... سرم گرم ولی راه میرم این خط صافو // اینقدر تازم انگار نبریدم بنده نافو
  • علی عبدالهی